MobiPig Service

MobiPig heeft service hoog in het vaandel staan. Wij zijn pas tevreden als u ook tevreden bent. Natuurlijk hebben we de software voor u gebruiksvriendelijk gemaakt. Mochten er toch nog onduidelijkheden of problemen zijn dan kunt u altijd de handleiding nalezen. Onder kopje FAQ kunt u de veel gestelde vragen vinden met daarbij de antwoorden. Als daarna het probleem nog steeds niet verholpen is kunt altijd via de mail of telefoon contact opnemen. Wij proberen u dan zo snel mogelijk te helpen.

MobiPig Updates

De periodieke software upates voor MobiPig kunt u bij beschikbaarheid hier vinden.

 

 

Invullijsten

Het is wenselijk dat u voordat u start met MobiPig behandelregistratie, samen met uw dierenarts de 2 invullijsten volledig invult. Het betreft een invullijst van de op uw bedrijf gebruikte medicijnen en een invullijst waarbij u aangeeft welke behandeling u toepast bij een aandoening. Dit vormt de basis voor het probleemloos starten met de invoer. Later kunt u deze overzichten eenvoudig uitprinten om periodiek te bespreken met uw dierenarts.

Invullijst behandeling
Invullijst medicijnen

 

MobiPig voor installaties vanaf de PC via ActiveSync

Voor een goede communicatie tussen u PDA en uw PC is het noodzakelijk dat u de laatste versies van ActiveSync en Compact Framework geinstalleerd heeft. Activesync is voor communicatie tussen PC en PDA, Framework is voor een juiste weergave van de software op de PDA.

MobiPig werkt op PDA's met Windows MobileĀ® 5 of nieuwer, met Compact Framework 3.5 en nieuwer. Als Compact Framework 3.5 nog niet op uw PDA geinstalleerd is, werkt MobiPig niet.

 

MobiPig installatie service inclusief uitleg aan huis

Mobipig biedt u de mogelijkheid om tegen een geringe vergoeding volledige installatie van de software en hardware aan huis. Tevens helpen we u dan persoonlijk wegwijs om te kunnen starten met registeren.